Hatékonyság a virtuális munkavégzésben - Hogyan tudunk jól működni az új normálisban?
2020 egy nagyon különös, sok szempontból nehéz, rengeteg újdonságot hozó év, amikor bizony újra kell gondolnunk mindent, amit magunkról, a munkánkról, a munkavégzésünk helyéről, formájáról gondoltunk és eddig tudtunk. Az otthonunk egyszerre lett az irodánk, a konditeremünk, az iskola, a párunkkal töltött romantikus randijaink helyszíne, vagyis a szerepeink és életterületeink minden eddiginél jobban összemosódtak.
Épp hogy csak megszoktuk, hogy a változás az egyedüli állandó, 2020 azt is megmutatja, hogyan lehet a bizonytalan az új biztos. A nem túl normális lett az új normális, és noha egyre többen igyekszünk agilis, rugalmas szemléletmóddal tekinteni az életünkre, ez az év mindannyiunkat komoly próbatétel elé állít. Sokan vagyunk, akik több, mint fél éve nem láttuk személyesen a kollégáinkat, a kapcsolódás egyedüli módját a virtuális térben történő találkozás jelenti, a Starbucks és Costa kávézók népszerűségét átvették a virtuális platformok – egyik Zoom hívásból kanyarodunk át a Skype callba, miközben jön egy értesítés a Meet-től, hogy várnak ránk Teams-en. Teljes őrület. Kezdünk besokallni a folyamatosan online jelenlétből, pedig csak arról van szó, hogy még nem alakult ki az “új normális” rendszerünk. Mi ebben segítünk…
A virtuális kapcsolattartás nem helyettesíti a személyes kapcsolódást, ebben egyetértünk. De azt is gondoljuk, hogy némi kreativitással élvezetesebbé lehet tenni a virtuális képzéseket és megbeszéléseket, és hisszük, hogy megfelelő következetességgel, tudatossággal időben és térben is hatékonyabbá lehet tenni az otthon töltött munkanapokat. Nagyon sok szakma képviselőjének egy új normálisba kell berendezkednie és mi ebben szeretnénk némi inspirációt és hasznos ötleteket adni novemberi virtuális reggelink során egy vadiúj, innovatív megközelítéssel. Ilyen eseményen idén még nem vettél részt, az biztos!
- dátum2020. november 06.
- Az online reggeli témájaHatékonyság a virtuális munkavégzésben
- időpont09:00-11:30
- LÉTSZÁMMinimum 12, maximum 30 fő
- helyszínWomenspiration ZOOM terem
- részvételi díj2500 Ft
- interaktív programelőadás, feladatok, közös tudásmegosztás
- Facebook eventCsatlakozom a FB eventhez!
Különféle megoldások, érdekes programok, az önfejlesztés egy izgalmas módja a virtuális térben.
Lesznek feladatok, amiket a résztvevők csoportokba osztva, külön termekben vitatják meg egymás között témát.
A játék és az újdonság élményét csempésztük be a virtuális térbe, amely minden alkalommal más-és más arcát mutatja.
Élményorientált, gyakorlatias, kiscsoportos virtuális reggeli

Elmesélünk mindent a rendhagyó reggeli menetéről és bemutatjuk a virtuális helyszínt.
Majd meglátod... 😀
Majd meglátod... 🙂
Egy kis pihi és networking.
A reggeli témáját csapatfeladatban dolgozzátok fel, miközben megismerkedtek egy hasznos és hatékonyságnövelő programmal, amit átemelhetsz majd a saját a munkavégzési gyakorlatodba is.
Ahogy olvashatod, meglepetés...
